بچه مسجدی ها جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) را باشکوه برگزار می کنند 
بچه مسجدی ها جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) را باشکوه برگزار می کنند 

بچه مسجدی ها جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) را باشکوه برگزار می کنند 

ملیحه یونس زاده گفت: امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) جشن باشکوهی در مسجد ابوالفضل (ع) همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1108011 تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۲۱

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) جشن باشکوهی در مسجد ابوالفضل (ع) همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: به منظور برپایی این جشن، نوجوانان و جوانان مسجدی عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج دست در دست یکدیگر با همدلی و همراهی، اقدام به آذین بندی و فضاسازی مسجد کردند.


وی در تشریح برنامه های جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: سخنرانی در باب فضائل و سیره پیامبر رحمت و مهربانی و نیز مولودی خوانی بخشی از برنامه های این جشن باشکوه است.


یونس زاده ابراز کرد: برگزاری مسابقه حدیث نبوی یکی دیگر از برنامه های این جشن است و در همین راستا کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مسابقه، می بایست این حدیث شریف را از حفظ بخوانند.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: برای جذابیت بیشتر برنامه های جشن، مسابقه ورزشی در رشته دارت نیز برگزار می شود.


وی اظهار کرد: پایان بخش این جشن باشکوه اهدای جوایز به نفرات برگزیده این مسابقات فرهنگی و ورزشی است.


یونس زاده یادآور شد: طرح شنبه های کتاب نیز با معرفی کتابی با محتوای زندگی و سیره نبوی به صورت حضوری در بین اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز در راستای ترویج سیره نبوی و گرامیداشت هفته وحدت کلیپ و عکس نوشت هایی با این مضامین در فضای مجازی منتشر شد.

پایان پیام/ 586